Ana içeriğe atla

Ala Kadın'dan İstanbul gezilecek yerler listesi

 İstanbul gezilecek yerler listesi
 İstanbul gezilecek yerler listesi

Merhabalar oruca başlamadan önce son haftamızı İstanbul yakınlarında gezilecek yerler listesinden sadece 5 yeri size alternatif olarak sunmak istiyorum.

İstanbul kalabalığından sıkılmış, daha sakin bi o kadar da yakın yerler arıyorsanız alternatiflerime bir göz atmalısınız. ;)



 İstanbul gezilecek yerler
 İstanbul gezilecek yerler

Kilyos/Garipçe Köyü

Sarıyer'e 6 km uzaklıkta olan bu yer oksijen deposu adeta. Kalesine çıkabilir, denize sıfır mekanlarda kahvaltı yapabilirsiniz.

Garipçe Köyü'ne 11 km uzaklıkta bulunan Kilyos'ta mutlaka görmeniz gereken, gezilecek yerler listesinde yer almalı. Denize sahip bu sahil kasabası sessiz ve sakin güzel bir yer.



 İstanbul gezilecek yerler
 İstanbul gezilecek yerler


Maşukiye/Sapanca 


Karadeniz yeşilliği, İstanbul'a yakın olması sebebiyle tercih edilen Maşukiye-Sapanca bölgesi lezzetli yemekleri ve yeşil doğası ile kendine hayran bırakıyor. Benden size tavsiye Alabalık yemeden asla dönmeyin ;)

Sapanca tarafına giderseniz sapanca Gölü'ne mutlaka uğramalısınız. Kahvaltı mekanları, kıvrımlı yolları ile ruhunuzu dinlendiriyor adeta. Tabi burada da bi tekne turu atmadan dönmeyin ;)

 İstanbul gezilecek yerler
 İstanbul gezilecek yerler

Ağva/Şile

Ağva genelde kalabalık yerlerden kaçmak isteyenlerin ilk uğrak yeri. Eskiden daha bir sakindi Şile/Ağva ama çoğu dizi artık buralarda çekilmeye başlanınca kalabalıkta her geçen gün artmakta. Şile'de fenerin bulunduğu tepeye çıkmayı unutmayın. 

Aynı şekilde Ağva'da tekne turu yapmalısınız.
 İstanbul gezilecek yerler
 İstanbul gezilecek yerler

Anadolu Kavağı/Poyrazköy


Poyrazköy henüz çok gelişmeyen bir yer. Ama denizi ve havası ile gezilmeye değer. Anadolu Kavağı ise yol boyunca size ayrı güzellikleri gösteriyor. Örneğin Yuşa Hz. ziyaret edebilirsiniz. Yol boyunca devam ettiğinizde ise deniz manzarasının tadına varabilirsiniz.

İstanbul gezilecek yerler listesi bugünlük bu kadardı. Gidip gördüğüm yerleri uzun tutmayarak kısa kısa anlatmak istedim. Umarım size de fikir olur.
 İstanbul gezilecek yerler
 İstanbul gezilecek yerler

Kefken


Yine Karadeniz'e kıyısı olan güzel mi güzel bir kasaba Kefken. Oksijenden başınızı döndürün, denizin iyotunu alın gelin. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Sevgiler ÂLÂ'dan

Yorumlar

  1. Merhaba, hepsi birbirinden güzel yerler. İstanbul zaten başlı başına güzel. Sizde çok güzel anlatmışsınız. Ağva'yı görmeyi hep istemişimdir. Şileyi de tabii. Ama işte İstanbul'da olmayınca nasipte olmadı. İnşallah bir gün diyelim. Bloğunuzu takibe aldım. Emeğinize sağlık güzel bir bloğunuz var. Müsait olduğunuzda bende sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, hepsi birbirinden güzel yerler. İstanbul zaten başlı başına güzel. Sizde çok güzel anlatmışsınız. Ağva'yı görmeyi hep istemişimdir. Şileyi de tabii. Ama işte İstanbul'da olmayınca nasipte olmadı. İnşallah bir gün diyelim. Bloğunuzu takibe aldım. Emeğinize sağlık güzel bir bloğunuz var. Müsait olduğunuzda bende sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim geliyorum hemen :)

      Sil
  3. Bazılarını görmedim hâlâ, nasip olur inşallah, güzel yerler. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  4. Gözlerim şenlendi adeta

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Sevdican arkadaşım sayesinde tanıdım sizi ve takibe aldım. Benim de bir moda blogum var beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum geliyorum hemen ;)

      Sil
  6. Merhaba Sevdican vesile oldu tanışmamıza :))Cennet yurdumuzun güzel köşeleri fotoğraflar muhteşem.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm bende geliyorum sayfanıza :)

      Sil
  7. Ne güzel tanıtım olmuş canım.Ben kırk beş senedir İstanbul'dayım.Bir tek Ağva'yı gördüm.Eşim rahatsızlanmıştı, fırsat olmadı.Ama çok güzel tanıtmışsın zevkle okudum ve seyrettim canım.Sevgilerimle, iyi yayınlar kızım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece Ablacım, umarım en kısa zamanda bu güzellikleri yakından görmeye fırsatın olur ;)

      Sil
  8. oleeey sevindim bilmediklerim var. ama şu ağva yolu ne virajlı yaaa midem kaldırmıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle biraz korkarım ama, gezmek benim işim :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar