Ana içeriğe atla

Çok ama çok sevimli bir mekan Coffeeshop


Çok ama çok sevimli bir mekan Coffeeshop
Coffeeshop
Çok sevimli ve bir o kadarda içinizi ısıtacak bir mekandan bahsetmek istiyorum. 

İstanbul'da bulunan bu mekana ulaşmak için; Tomtom Mahallesi'ne gidiyoruz :) Galatasaray Lisesi'nden sağa dönüyoruz, Çukurcuma'yı bilenler bilir işte oraya inen yolu takip ettiğinizde tam karşınızda yer alıyor. 

Gördüğünüzde sizi sevimli koalalı Bite Coffeeshop karşılayacak. 


Dünyanın en sevimli koalası diyebilirim. Minik ve sık masaların arkasında size eşlik ediyor. Mekan şirin olunca kahkaha ve keyifli anlar da eksik olmuyor diyebilirim.

Çok ama çok sevimli bir mekan Coffeeshop
Coffeeshop
Şirin sunumları, lezzetli ikramları ile gönlünüzü alıyor. Hele ki her defasında gitmenize sebep olacak sandviçler, tostlar, kahvaltılar midenizi yeterince mutlu edecek :)

Bite Coffeeshop hafta ici 7:30 ve 19:00 arası açık hafta sonu ise 10:00 ve 19:00 saatleri arasında hizmet veriyor. 

İstanbul'da gidilecek yerler arasında mutlaka yerini almalı diye düşünüyorum :)

Çok ama çok sevimli bir mekan Coffeeshop
Coffeeshop
Ben şirin koalayı çok özledim ama Ramazan dolayısıyla kendisine şu sıralar mesafe koydum :)

  • Bite Coffeeshop
  • Adres: Tomtom Mahallesi, Yeniçarşı Sokak, No 82/1, Beyoğlu, İstanbul

Yorumlar

  1. o sunum tahtaları ne kadar güzelmiş öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim özellikle onlar, renkler harika :)

      Sil
  2. Çok hoş görünüyor paylaşım için teşekkürler, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Artık insanlar sıkıldı sıradan kafelerden, farklılık aramakta.Bence çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede, her yer aynı biraz değişim şart artık

      Sil
  4. İstanbul'u çok seviyorum. Her gittiğimde uğradığım mekanlar vardır. Burası da güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle güzel mekanlar var ki... :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar