Ana içeriğe atla

LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık başlattı!

LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık başlattı!
LC Waikiki Muhafazakar Şıklık 

Merhaba hanımlar, bugün size LC Waikiki yeni başlattığı Muhafazakar Şıklık koleksiyonundan bahsetmek istiyorum. 

Tesettür giyim tercih eden, etmeyen bayanlarada hitap eden bu koleksiyon yeni görücüye çıktı. Henüz bütün parçalar satılmıyor. Yakında ibaresini görebilirsiniz.

LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık
LC Waikiki Muhafazakar Şıklık 

LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık
LC Waikiki Muhafazakar Şıklık 
İyi giyinmek herkesin hakkı mottosuyla yola çıkarak, Yeni Modern, Romantik, Hafta Sonu Stili, Etnik Esintiler, Anahtar Parçalar isimlerinde 5 tema sundu. 

LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık
LC Waikiki Muhafazakar Şıklık 
2016 tesettür giyim parçaları olarak sunulan LC Waikiki 2016 ilkbahar yaz koleksiyonu, 5 farklı kadın ruhundan ilham alınarak hazırlandı. Diyeceğim şu ki gayet göz alıcı parçalar mevcut. Doğru kombinlendiğinde.

Parçalara baktığımda yaz mevsimini temsil ediyor, keten gömlekler, çiçekli hırkalar, beyaz pantolonlar, ileli etekler, spor kıyafetler ağırlıklı. 
LC Waikiki iyi giyinmek herkesin hakkı dedi, muhafazakar şıklık
LC Waikiki Muhafazakar Şıklık 

Muhafazakar şıklık demişken rahatlığı elden bırakmıyor Waikiki, hem spor hem şıklığı bir arada sunarak zerafeti de korumayı tercih etmiş.

Peki siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz?

LC Waikiki Muhafazakar Şıklık sitesine ulaşmak için: Muhafazakar Şıklık

Sevgiler ÂLÂ'dan





Yorumlar

  1. hepsisi güzelmiş kiii :)

    YanıtlaSil
  2. tımams son yazımdasıın :)

    YanıtlaSil
  3. arada beğendiğim şeyler oluyor benim de LC den...

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bişey yapmış sevindim :) bloğunu takibe aldım bende bloğuma bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim geliyorum hemen ;)

      Sil
  5. sadece etekleri dikkatimi çekti beğendim :) belki alırım .

    YanıtlaSil
  6. Çok şaşırdım bir o kadar da sevindim. İnşallah güzel ürünler gelir. Merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Orada kendime göre pek bir şey bulamıyordum geç bile kalmışlardı☺☺

    YanıtlaSil
  8. Görmemiştim bakayım hemen blogunuzu takibe aldım beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende geliyorum hemen ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar