Ana içeriğe atla

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar


Esmerlere yakışan şal ve eşarplar
Esmerlere yakışan şal ve eşarplar

Merhaba hanımlar ben ÂLÂ,Marmara Ünv. Moda Tasarım bölümünden mezun olup şu sıralar kendi markam için çalışmalar yapıyorum.

Bazı beğendiğim firmalardan giyim, eşarp, aksesuar beğenerek burada örnekler veriyorum. Beğendiklerinize linkte ekliyorum. O şekilde alabilirsiniz.


Bugünkü yazım ise esmerlere hangi şal ve eşarplar yakışır?


Göreceli bir konu hakkında yazı yazacağım. Cilt rengi ve eşarp doğru orantılı. 

Her ten için önerilerimi paylaşacağım, bugün gündemimde esmerler var :)


Esmer ten için eşarp seçimi


Biz kapalı bayanlar genelde beğendiğimiz hoşumuza giden rengi alırız. Yakışıp yakışmaması konusunda tereddütte kaldığımız anlar var ki o zaman cilt rengimiz imdadımıza yetişiyor.


Esmerlere yakışan şal ve eşarplar
Esmerlere yakışan şal ve eşarplar

Siz kararsız bir insansanız bu tüyolara kulak vermelisiniz.


Esmer tenlilerin eşarp seçimi:


  • Yeşilin birçok tonu
  • Şeftali tonları
  • Bebek Mavisi
  • Eflatun

renklerini tercih edebilirsiniz.


Esmer tenlilerin uzak durması gereken eşarp renkleri


  • Kahverengi
  • Tunç rengi
  • Dore rengi
  • Koyu renkler


Eşarpları Derya Hanım'dan aldım. Fiyatları 89,90 TL .
Sizde Derya Hanım ile iletişime geçip bu eşarplardan almak isterseniz 05458055542 numaralı telefondan Whatsapp'tan yazabilirsiniz.

Onun dışında başka modelleri incelemek isterseniz: Eşarp ve Şallar

ÂLÂ'dan sevgiler.

Yorumlar

  1. Selam üssteki eşarbı dediğin numaradan alacağım, çok güzel yazıların var devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. harika! yazıların çok güzel ALA, ikinci eşarp çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Ben geldim Âlâ hatun. Şalları severiz pamuklu şalları daha çok severiz ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim emine hatun :) kesinlikle bayılırız ❤

      Sil
  4. Beyaz tenliler içinde önerilerini bekliyorum Ala 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır betül yayınlayacağım en kısa sürede :)

      Sil
  5. Blogun hayirli olsun. Sevdicanin blogunda gördüm takipteyim ben de beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim derya hemen ziyarete geliyorum :)

      Sil
  6. bloğun hayırlı olsun canım takpteiym bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri