Ana içeriğe atla

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

 buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Merhaba hanımlar ben ÂLÂ bir süre kendimi tanıtarak başlayacağım yazılarıma :)
Bugün yazmak istediğim konu ise sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar.

Giyim konusunda bilinçsiz bir şekilde hareket edilmesi sizi olduğunuzdan daha yaşlı ve daha kötü gösterebilir. 


Herkes yaşına göre hareket etmeli, yaşına göre giyinmelidir. Moda kavramı bugünün tarzı olmakla beraber kendinize yakışan kıyafetle harmanlanmaktır. Her moda olan vücut yapınıza, teninize, renginize yakışmayabilir. Bunun için kendinizi iyi tanımalı ona göre hareket etmelisiniz.

Buğday ve sarışın tenliler için tenlerine en iyi uyum sağlayan renklerin başında lila ve mavi geliyor. Buğday ve sarışın tenliler mutlaka gardroplarında açık mavinin tonlarında ve lila renklerde şal ve eşarp bulundurmaları gerekir.

Bu tenlere sahip kişiler kesinlikle kırmızı ve parlak mavi renkten kaçınmalıdır. Çünkü mizacınızı olduğundan daha ciddi ve sert gösterebilir. 


Buğday ve sarışın tenliler için renkler:



Kesinlikle uzak durmanız gereken renkler:

  • Parlak mavi 
  • Koyu kırmızı

Yakın durmanız gereken renkler :) : 

  • Sarının koyu tonları
  • Lila
  •  Açık yeşil
  • Mavi
  • Mercan
  • Açık turuncu
  • Mavi tonları
  • Pembe ve gri.



Sizin için seçtiğim eşarplar: Üzerlerine tıklayarak sitesine gidebilirsiniz



buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar
buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar
Diğer eşarplara bakmak için: eşarp ve şal

Marmara Ünv. Moda Tasarım bölümünden mezun olup şu sıralar kendi markam için çalışmalar yapıyorum.

Bazı beğendiğim firmalardan giyim, eşarp, aksesuar beğenerek burada örnekler veriyorum. Beğendiklerinize linkte ekliyorum. O şekilde alabilirsiniz.


Sevgiler ÂLÂ'dan


Yorumlar

  1. Öncelikle, Audrey Hepburn profil resmi çok hoşuma gitti. Az mı seyrettik gençliğimizde filmlerini ve hayran olduğum Fransız artistlerindendi.

    Neşe saçan bir blog.Marmara Ünv.Moda Tasarımı.Kutlarım seni canım.Elit zevkin kısa zamanda marka sahibi olmanda mutlaka etkili olacak.Giyim zevki edinmenin gerekliliğine inanırım.İnsan psikolojisinde ise bakımlı olmanın yararlarına da.Hayırlı olsun dileklerimle canım.Sana sağlık mutluluk ve başarılar diliyorum.Sevgilerimle.Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece abla benim blogada beklerim seni bayansekerrblogspot :)

      Sil
    2. çokkkk teşekkür ederim ece abla :) Audrey Hepburn'da çok sevdiğim bir karekter :)
      o kadar güzel yorumlar yazmışssın ki seni sık sık blogumda görmeyi ve yorumlarını okumayı çok isterim...

      Canı gönülden sevgiler...

      Sil
    3. Teşekkürler.Sık sık geleceğim canım.Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı, teşekkürler. Blogunuza katıldım :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sevdicenin blogunda gördüm sizi hemen geldim takipteyim bende beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Çağla geliyorum hemen :)

      Sil
  4. Açık tenliyim sarı yeşil kullanırım genelde ama kirmiziyida yakistiriyorum kendime ama mavi hiç kullanmadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin teninin alt tonu ile alakalı canım onu da bir gün anlatacağım :)

      Sil
  5. Eşarplar çok güzelmiş arkadaşıma hediye edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim özellikle sarışın ve buğday tenli ise yakışacağından eminim :)

      Sil
  6. Buğday tenli olarak kullandığım renkler pembeler favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe benimde favorimdir, yakışacağından eminim ;)

      Sil
  7. Çok güzel cıvıl cıvıl bunlar. Tesettür şıklığı bu olsa gerek.. Sana gelen arkadaşlara ıadei ziyarete gitmeyi unutma olur mu. Blogcanlarim sevindirelim karşılıklı destek;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevdican, hepsine gidiyorum :), büyüyelimm büyüyelimmm :)

      Sil
  8. Markanızda başarılarınızın devamını dilerim blogunuz özellikle benim gibi tesettürlü hanımlar için çok ilgi çekici :) Bloguma ben de beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyorum kirazcım güzel yorumların için teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar