Ana içeriğe atla

El yapımı çikolata ile çikolataya doydum :)

El yapımı çikolata ile çikolataya doydum
1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve 
Merhabalar herkesin bayramını en en en içten dileklerimle kutluyorum. Ülkemizin terör belasından kurtulmasını daha huzurlu mutlu yıllar olmasını diliyorum.

Şimdi çikolata severler, el yapımı çikolata arayanlar için mükemmel bir adres vereceğim. Şu zamana kadar beğendiğim gördüğüm yerleri size tavsiye olarak sunuyorum. Aklınızda kalır, özel günlerinizde gitmek, sevdiğinizi götürmek ya da İstanbul'da gezilecek yerler listesi olarak aklınızda bulunsun isterim ;)



El yapımı çikolata ile çikolataya doydum
1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve 


1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve etrafı saran çikolata kokuları ile beni mest etti. Öyle ki kahve kokusuyla karışmış bu durağı mutlaka görmelisiniz.

Ramazan Bayramına özel ürünleri vardı. Kayınvalideme çikolata almak için içeri girdiğimde el yapımı bitter, sütlü çikolataya batırılmış portakallı, hurmalı, cevizli, lokumlarla lezzetli mi lezzetli bir yer.

1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve kesinlikle katkı maddeleri içermiyor. El yapımı Beyoğlu çikolatalar, fındık dolgulu drajeler, lokumlar ne alacağımı şaşırdım adeta :)
El yapımı çikolata ile çikolataya doydum
1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve 

Sorduğumda birinci sınıf kakao içerdiği söylendi. Ayrıca bayrama özel paketleri nasıl derseniz tek kelimeyle süper. 

Ramazan bayramında sevdikleriniz için el yapımı çikolata 1983 Beyoğlu Çikolata & Kahve sizi bekliyor.  

Sevgiler Ala'dan.


Yorumlar

  1. Yolum düşerse uğrayacağım mekanlardan, bayağı da bir nostaljik duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bakmalısınız kokusu hayran bırakıyor :)

      Sil
  2. Ay o kahve ❤️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar