Ana içeriğe atla

Şile kumaş tunik rahatlığı


Şile kumaş tunik rahatlığı
Şile kumaş tunik rahatlığı

Merhabalar, biliyoruz ki biz bayanlar rahatına çok düşkün olmakla beraber aynı zamanda şık görünmekte isteriz. Bu sebeple şile kumaş tunik imdadımıza yetişiyor. 

Şile kumaş rahatlığı ve konforuyla çok tercih edilen bir model. Her mevsim giyilebilen bu kumaş türü, yazın çok rahat ettirirken kışın ise, bir hırka ile kombinlenebiliyor. 


Sizin için şile kumaş türü ile yapılan tunik modelleri arasından örnekler seçtim. Eminim ki çok beğeneceksiniz :)

Şile kumaş tunik rahatlığı
Şile kumaş tunik rahatlığı
Ben yaz kış tunik giymeyi çok sevdiğimden kombinlerimi rahatlığa ve uyuma göre yapıyorum. Bilek boy pantolon ve ispanyol paça pantolonlar ise favorim. Renk renk alıp kombinlerde kullanarak aksesuarlarla kıyafetimi detaylandırıyorum.
Şile kumaş tunik rahatlığı
Şile kumaş tunik rahatlığı
Tesettür giyim bu sezonda pek çok yeniliklerle gelirken, bizleri yine gelecek sezon için ümitlendirdi. Şimdiden 2017 sezonunu heyacanla bekliyorum. Bakalım 2017 bize neler kazandıracak :)

Şile kumaş tunik rahatlığı yazımın sonuna geldik. Bir başka yazımda görüşmek üzere. :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar