Ana içeriğe atla

2016-2017 sonbahar kış modası şişme yelek ve şişme montlar


2016-2017 sonbahar kış modası şişme yelek ve şişme montlar
2016-2017 sonbahar kış modası şişme yelek ve şişme montlar



Merhabalar 2016-2017 modasında sonbaharda devam ederken yarın havaların soğuyacağı haberini aldım. Bugün güneşli günlerimizin son günü yani. Sonbahar en sevdiğim mevsimlerden olduğundan bu mevsimde giyinmeyi, kendime bir şeyler bakmayı yeni sezonu yakından takip etmeyi çok seviyorum.


2016-2017 sonbahar kış modası şişme yelek ve şişme montlar
2016-2017 sonbahar kış modası şişme yelek ve şişme montlar
Geçen sene çıkan şişme mont ve şişme yelekler bu sezonda devam ediyor. Son derece spor olan bu montları severek kullanıyorum. Geçenlerde mürdüm rengini alarak hazırlığım başladı sonbahara.

Kombin yapımı bi o kadar kolay olan şişme yelekler bu mevsimlerin havası. 
Şişme montlar ise tam anlamıyla kışı kurtaran kışın severek giydiğim ont türü. En sevdiğim mont rengi bu sezonun rengi olan bordo oldu. Bir de bordo bot almayı düşünüyorum :)

Sipariş vermek isterseniz Whatsapp: 05458055542 

Şimdilik bu kadar diyelim. Yarın görüşmek üzere.

Ala'dan mutluklar.

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bende aldim bu yeleklerden çok guzeller😊

    YanıtlaSil
  3. bu tarz şişme yeleklerden eskiden çok kullanırdım. ama artık pek kombinleyemiyorum yeniden trend olması çok iyi =) teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  4. ben bu tarz mont yelek hiç giyemiyorum çok kalın geliyor bana ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar