Ana içeriğe atla

Sonbahar-kış bayan şal yaka kap modelleri


Merhaba hanımlar bugün size favorilerim arasında olan şal yaka kap modeli severek kullandığım dış giyim arasına girdi.

Bu şal yaka modellerinin keçe gibi kumaş türleri de mevcut. Ama şuan fotoğrafta gördüğünüz kumaşı tercih ediyorum. Bu mevsim geçişi ne çok soğuk ne çok sıcak olduğundan insan ne giyeceğini bilemiyor. Böyle ara ürünler benim tercihim oldu.


Şal yaka modelleri altına bir badi veya gömlek ile kombinleyerek çok şık hale getirebiliyorum. Siyah çorap ile birlikte sonbaharı tamamlıyorum. Gönlüm yine bordodan yana yine bordo bir dış giyim kullanarak bordo çoraplarla kombin yapmıştım çok beğenilmişti.

Bu modelin cepleri benim kurtarıcım. Dışarı çıktığımda trafikten dolayı arabayı çok sık kullanmıyorum. Metro ile ulaşımı tercih ediyorum. Ceplerine akbil telefon rahatlıkla sığıyor. Çantamla uğraşana kadar hemen atıveriyorum kocaman ceplerine. Cepsiz dış giyimler benim çok tercihim değil bu yüzden.

Bugünlük beğendiğim ürünü size gösterme yazım bu kadardı :)

Ürünü satın almak için: 05458055542 numarasına whatsapptan mesaj atabilirsiniz 
fiyatı:115TL

Yarın görüşmek üzere...

Ala'dan mutluluklar.

Yorumlar

  1. şal yaka ve deve tüyü bu sene çok trendmiş yine .-))

    YanıtlaSil
  2. Böyle uzun hirkalara bayılıyorum 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar