Ana içeriğe atla

Yeni sezon bayan trençkot modelleri





Merhabalar bu sezon trençkotlar atağa kalkarak en çok tercih edilen dış giyim modelleri arasına girdi. Özellikle son iki gündür havaların bozuk olması sebebiyle baya satış oldu. Bu mevsim geçişlerinde insan ne giyeceğini bilemiyor. Kaban mı, panço mu, triko mu derken en çok tercih edilenlerden trençkot oldu.


Bayan trençkot modelleri arasında benim en sevdiğim renk ve sonbahara yakıştırdığım fotoğrafını da sizinle paylaşıyorum. Krem rengi trençkot oldu. Fiyat açısından çok uygun bu trençkot bu mevsim geçişlerinde tercih edilebilir. 

Fiyatı ise 139.50TL

Genelde hanımlar siyah rengini tercih etsede size şiddetle farklı renklere gitmenizi bordo ve mavi gibi renkler almanızı tavsiye ediyorum. Kahverengiyi sonbahara yakıştırdığımızdan krem rengi trençkotun atına kısa süet taba rengi botlar harika olabilir.

Şal ve eşarp tercihinizide bu renklerden yana yaparsanız değmeyin stilime :)

Size birkaç örnek gösterirken nerden alabileceğinizide belirtiyorum :)

WHATSAPP SİPARİŞ:05458055542

Ala'dan mutluluklar...

Yorumlar

  1. Krem rengi trençkotu ben de çok beğendim bu tonda benim de var hemen giyip çıkmalık :)

    YanıtlaSil
  2. krem rengi trençkot bir efsane zaten :-))

    YanıtlaSil
  3. Bende de var krem renginden bir tane havanın çok soğuk olmadığı zamanlarda giyiyorum iyi kombinleniyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar