Ana içeriğe atla

Kürklü kap modeller bu sezona damgasını vurdu

Kürklü kap modeller
Mürdüm kaşe kaban
satın almak için tıklayın

Merhabalar kürklü modeller bu sezona damgasını vurduğuna göre gelsin fotoğraflar diyorum. Yelekten eteğe, etekten kaplara kadar her yerde kürk görmek mümkün.


Kürkler genelde yakalara ve kapşonlara kullanılıyor. Son zamanlarda kürklerden cep görmekte mümkün. Siz dış giyim modellerinde kürk nasıl buluyorsunuz ama benim çok hoşuma gidiyor ve oldukça havalı görüyorum. Tabi sahte kürk olmalı..

Kürklü kap modeller
Yakası kürklü parka
satın almak için tıklayın

Son zamanlarda kürkler kapüşonlu modellerden başlayarak yakalara doğru ilerledi. Spor ve şık olarak farklı modellere eklenen kürklerin şimdilerde erkek versiyonları da çıktı. Erkek dış giyim modellerinde dahi kapüşonlara kürk eklendi. Bu kadar revaşta olacağını, yükselişe geçeceğini beklemezdim doğrusu.


Bayan dış giiym modelleri her hafta yenilenerek farklı modeller piyasaya sürülüyor. Oldukça cırtlak modelleri de hayatımızda görmeye alışmalıyız. 

Size yine birkaç model örnek göstermek istiyorum üzerine tıklayarak satın alabilirsiniz.

Ala'dan mutluluklar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar