Ana içeriğe atla

2017 Tesettür Modası Yeni Trendler

2017 fırfırlı tunik modelleri-Tesettür giyim
2017 fırfırlı tunik modelleri-Tesettür giyim



2017 fırfırlı tunik modelleri yazım ile karşınızdayım. Güneş yüzünü göstermeye başladı. Tesettür giyim de şenlendi renklendi. Fıfırlı tunikler, nakışlı tunikler bu sezon aldı başını gitti. Farklı modelleri ve farklı renkleri gördük. Olmaz dediğimiz kumaş ve renk uyumları oldu. Her hafta yeni bir model yeni bir uyarlama gördük.


Bakalım önümüzdeki haftalarda daha neler göreceğiz. Ama ben size yeni çıkan şu güzel fırfırlı tunik modellerini göstermek istedim. O kadar güzel modeller çıktı ki hem günlük hem şık olacak şekilde kombinlenmesi kolay kıyafetler görücüde. En beğendiğim özelliklerinden birisi ise şıklığın ve rahatlığın uyarlandığı tunik modelleri oldu. 

Tunikler artık çok kısa olmak yerine biraz daha uzadı. Pantolonlar ise bol paça ile kendini gösterdi. Fıfır eteğe eklendi fırfırlı etek ile karşımıza çıktı. Öyle ki fırfırlı pantolon dahi gördük bu sezon. Ünlü markaların tesettür giyime el atmasıyla bizimde gözümüz şenlendi. Örneğin Meri Store markasının ürünleri sezonu kasıp kavuru. Pınar Şems markasının abiye elbiseleri ise ortalığı yaktı geçti diyebilirim.
2017 fırfırlı tunik modelleri-Tesettür giyim
2017 fırfırlı tunik modelleri-Tesettür giyim


Eskilerde tesettür giyim üzerine ne bir tunik ne doğru düzgün bi etek bulabilirdik. Çok şükür şimdilerde her zevke uygun ürünler üretiliyor. Bütçeye göre de kumaş tercih ediliyor. Baharın gelmesi ile birlikte de daha enerjik tunik modelleri çıktı. En beğendiğim fırfırlı tunik modelleri için size bir kaç örnek göstermek istedim. Modayı yakından takip eden ben bunlara bayıldım şahsen.

Bugün size bu iki fırfırlı tunik modeli seçtim. İkisi de göz beğeğim oldu diyebilirim. Hem şık hem rahat daha ne olsun. 

Ürünleri yakından görmek ve satın almak için üzerine tıklayabilirsiniz. 

Ala'dan mutluluklar.
KaydetKaydetKaydetKaydetKaydetKaydet

Yorumlar

  1. harika bir tunik modeli...

    otantik takılarla tamamlamak isterseniz blogumdaki takı çekilişine beklerim.
    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) )https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüyolar: Sarışın ve buğday tenlilere yakışan eşarp ve şallar

Tesettür giyim salaş, pileli, robalı elbise modelleri

Tüyolar: Esmerlere yakışan şal ve eşarplar